tisdag 2 november 2010

Vad ska jag göra nu????

Allt blev så konstigt nu.... M skulle åka hem i morgon men fick ett telefonsamtal nu på morgonen om jobb i morgon så han fick bara packa väskan äta lite frukost och bege sej hem... =(
Jag har egentligen TOKMYCKET att göra men kommer mej inte för att börja.., var ska jag börja???? Jag har inte fått ett dugg skoljobb gjort när han varit här men det har varit sååå skönt att inte tänka på skolan ett dugg =) Men nu måste det bli andra bullar av!!! Så jag kommer ikapp!! Är såååå less på det här och det är hela 2 år kvar..... Vill jag verkligen det här???? Läste om en 1-årig massageterapeut utbildning som börjar i januari, kanske det vore något i stället.... då kunde jag ju starta eget hemma....
Jaja nu ska jag konsentrera mej på den här terminen först och främst.....

3 kommentarer:

Walle sa...

Gå klart din utbilding nu så kan du ju alltid gå den andra sen om du vill!! Du klarar det Lotten!!!
Kram kram!!

lena sa...

ja håller med gå klart din utbildning nu det är ju bara 2 år kvar de fixar du kram lena

Norrfrids Eija sa...

Wow gillar din bloggdesign jättemycket, höstlöven, headern med folkdräkten. Så vackert!
Vad gäller jobb och utbildning ska man följa sitt hjärta! Då blir det bäst!
Allt gott till dej,
Eija