söndag 5 februari 2012

Kanske en elefant...????

Kanske är jag en elefant utan att veta om det... (eller föresten jag känner mej ju som en sådan för det mesta nu) dom är väl dräktig i två år tror jag det var... I så fall är ju allt i sin ordning och jag har mer än ett år kvar innan pyret vill komma fram...... :(

I natt var det ju faktiskt tur han inte ville se dagens ljus, då jag haft/har en sjukling att ta hand om. Krya på dej älskling!!

Pratade med mamma i telefon nyss, där har det varit -33 i natt... Hon fick nästan knuffa ut hundarna för att dom skulle gå ut och kissa.

Nej nu måste jag ta hand om mina blommor ser jag... dom fick tydligen en chock när vi satte igång elementen igår..... Nu hänger dom och slokar och det ser nästan ut som om det inte finns någon återvändo.......
Sen måste jag ju titta till min sjukling i sängen oxå!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: