måndag 9 juli 2012

Ursäkta.......

kollade in här lite hastigt idag och såg att det är på tok för länge sedan jag gjorde något inlägg.... Tiden räcker inte till just nu... mycket kvar att göra i nya huset, fortfarande kartonger som inte är uppackade :(  Men idag får vi i alla fall en garderob till hallen uppe och en byrå, M är på Ikea och inhandlar. 

Vi har varit uppe i Baståsen i 2 veckor oxå. Det var roligt och riktigt behövligt att få en paus i all stress som vi haft länge med flytten och allt. Men resan upp var allt annat än trevlig... Lukas skrek hela tiden, det var en pers för oss alla tre, När vi var i Borlänge och mina tårar oxå rann tänkte jag ringa till mamma och säga att hon minsann fick fira midsommar i Borlänge i år för jag ville inte åka en meter till!!!!  Men vi åkte vidare och i söderhamn fick vi en välbehövlig lite längre paus hos min bror.
2 veckor gick oerhört fort och huxflux var det dags att åka hem igen och jag gruvade mej sååå, men det gick riktigt bra faktiskt :) Han sov mycket och grät bara lite då och då.

Väl hemma, kändes faktiskt som hemma fast vi bara bott här 2 veckor innan vi åkte, känner mej mycket mer hemma här än vad jag någonsin gjorde i förra huset :)  så har vi fixat lite i de 2 rummen som var kvar, varit på kalas mm.

Nu ska jag gå ut och njuta lite av sommaren :)  Ha en bra dag!

Inga kommentarer: