tisdag 28 augusti 2012

Karlstad..

Igår var vi till Karlstad och inhandlade lite smått och gott. Äntligen har vi fått databänk till data-/gäst rummet. Sitter där nu =)  skönt att slippa släpa datorn fram & tillbaka till köksbordet.  Nu är det bara lite småpill som ska göras så är det här rummet klart oxå, det blir sååå bra!

Det blev lite andra småprylar oxå, mest till Lukas. En filt, underlakan,skedar (som jag naturligtvis glömde på ikea), nätkasse till vagnen mm.

När vi kom hem och hade ätit tog vi en liten promenad innan Lukas skulle sova. Det är verkligen höst i luften nu :(  Gillar verkligen hösten, men nu har den kommit alldeles för tidigt, speciellt då det inte varit just nån sommar. Jag som tänkte bada en massa när vi åker upp till Baståsen... Nu är det bestämt, vi åker upp den 7:sep, lagomt så jag hinner gå på Hudikmarknan =)  sedan stannar vi kanske ca 2 veckor, över mammas födelsedag. Den 14:e kommer M:s föräldrar upp, det ska bli roligt att visa dom mina hemtrakter =)

Nej nu är det dags för lite lunch innan Lukas vaknar.  Ha en bra dag!

1 kommentar:

lilla jag sa...

Blir gôtt för dej å komma hem en sväng :) Hoppas ni hinner titta hit också innan ni åker!

Kramar !