fredag 3 augusti 2012

5 minuter.....

känns som en evighet när man inte får göra som man vill, som hjärtat skriker.....

Men det går otroligt mycket bättre än jag hade tänkt mej, jag som har gruvat mej såååå och dragit ut på detta, och så är min älskade prins såååå duktig!!!!! Tredje kvällen ikväll och han somnade i sin säng på mindre än 10 minuter, och de två föregående nätterna har han bara vaknat två ggr under natten JIIPPPI!!!!  Lite skillnad mot typ en gång i timmen som förut...

I em har vi varit på en liten biltur, inte äns M visste vart vi var en stund..... Turens sista etapp var Borgvik och kvarnen där (resturang). Men jag säger bara en sak FYYY vad dålig mat och dyrt, det var inte speciellt gott och huuur lite som hellst, jag blev inte mätt trots att jag åt bäde förrätt och varmrätt =(   Dit åker vi inte fler gånger!!!!!

Nej nu är jag sååå trött så jag tror jag somnar framför datorn... dags att sova!!! God natt!

1 kommentar:

lilla jag sa...

Vad skönt för er att ni får ordning på sovandet :)) Bra gjort av både er å prinsen!

Kramar till er ♥