onsdag 2 oktober 2013

Huvudbry......

Sitter här och funderar på vad jag ska göra med mitt liv????
Något måste göras för jag är less på att vara arbetslös och pank!!! Men jag vill heller inte tillbaka till min forna "arbetsinriktning" vill verkligen inte det!!!! Men vad ska jag göra då? Jag vill ha ett roligt jobb med jävligt bra lön!!!!! Men det får jag inte med den bakgrunden jag har nu, så vad ska jag hitta på?????  Utbildning???  Ja det måste nog till en utbildning om jag vill vidare och jag skulle inte ha något emot att utbilda mej... MEN!!! Då förblir jag ju fattig ett bra tag till :(  Jag vill tjäna pengar/bli rik NU!!!!!

Snart (nov) har jag slut på mina a-kassedagar igen och måste tillbaka in i "jobb & utvecklingsgarantin"  Utbildningen som jag sååå gärna ville gå finns inte längre kvar i Säffle utan i Karlstad (vill jag pendla? får väl så lov, och den är ju inte sååå lång).

Tänk om jag ändå bara kunde få vinna drömvinsten på Lotto!!! Då skulle alla problem vara lösta för då skulle jag kunna göra det jag verkligen vill!!   Vara hemma!! :)

Allt är lite jobbigt just nu, och huset jag vill ha från förra inlägget är det redan budgivning på så jag hinner inte bli rik och köpa det.... :(  :(  

Nej nu går jag och lägger mej istället!  I morgon ska Lukas iväg till dagmamman helt själv...... kommer att kännas VÄLDIGT konstigt att vara hemma själv!!! utan min älskade goprins!!!


God natt!

Inga kommentarer: