onsdag 16 oktober 2013

Onsdag kväll......

Har just kollat på "Halvvägs till himmlen" haha..... sååå roligt :)
Nu ska jag göra arbetsförmedlingen till viljes (eftersom jag ska dit i morgon) och söka en MASSA jobb (som inte finns) Dom tyckte ju jag sökte för lite förra månaden.....

Idag har jag börjat med fönsterna nere, har putsat och bytt gardiner klart i datarummet och sedan putsat resten av fönstren på utsidan, så ska jag försöka ta köket i morgon.

I morgon och på fredag ska Lukas till dagmamman lena igen, det ser han verkligen fram emot :)
Hade varit väldigt skönt med en sovmorgon igen men jag måste ju skynda mej med fönstren så jag blir klar innan vi åker. Och jag vill gärna bli klar med köksfönstren innan Lukas kommer hem för det var inte det lättaste att ha honom med.....

Hade ju gärna lagt in lite nya bilder nu tagen med min nya kamera........ men det går ju som sagt inte :( :( eftersom jag inte har något minneskort :(

God natt!

Inga kommentarer: