måndag 4 november 2013

En evighet....

sedan sist......

Lukas och jag har varit på en välbehövlig "semester" hos mormor (och där kan jag inte skriva inlägg till bloggen) Men nu är det jätteskönt att vara hemma igen :)

Det har varit 2 sköna men intensiva veckor :)  Vi har hunnit med att träffa 2 väldigt goda vänner till mej från gymnasietiden (som det är minst 4 år sen jag såg sist), Rickard & Gunilla har varit till oss två gånger och vi har varit till dom en gång, Jag har haft "styrelsemöte" med dumstrutsklubben :)  ett gäng gamla jobbarkompisar som det var jätteroligt att träffa igen, det blev många skratt och god mat :)  Min guddotter från Stockholm och hennes föräldrar kom förbi en sväng då de var uppe hos morfar på höstlov.  Sussie och hennes nya kille (kanske inte sååå ny för henne, men det var första gången jag träffade honom) kom och hälsade på, det var väldigt roligt, saknar mina brorsbarn väldigt mycket!! Lukas och jag har även varit på fritids och hälsat på.

Ojoj när jag börjar rada upp allt ser jag ju att vi hunnit med massor.... I torsdags kom M upp och det var sååå skönt att få se honom igen, Lukas blev jätteglad!!!

Här kommer några bilder... men jag glömmer lätt bort att jag har en ny kamera så det blev inte så mycket taget...
Äter god mat hos mormor


Ute och testar nya galondressen :)


Att åka rutskana är det roligaste i lekparken!


Jag vill inte alls stå still när mamma ska fota..


Mycket spännande saker hos morbror....


Hur är det man säger......
 "Barn gör inte som man säger.. dom gör som man gör"


Mormor bor granne med fina hembygdsgården :)


Jojo :)

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Fina bilder , ni verkar haft det bra ni två :)) Vi får ses , till helgen kanske? Ha de så bra så hörs vi, Kram!

Farmor sa...

Fina bilder.