måndag 11 november 2013

Måndag morgon.....

Vilken Härlig morgon!
 

Bilden lånad från nätet



Några minusgrader och frost överallt.... Sedan jag skickat iväg Lukas med pappa till dagmamman tog jag och letade fram mina gångstavar och tog en 45 min rask morgonpromenad.... härligt!!!! Solen tittade fram bakom skogen efter en stund och fick hela lanskapet att glittra :)
Nu har jag tagit en lång dusch och är pigg och redo för dagen :) Snart kommer lilleman hem från dagmamman och bli tyvärr hemma resten av veckan för dagmamman har fått ryggskott :(  Han som tycker det är sååå roligt att vara där! Och jag såg faktiskt fram emot några lediga förmiddagar där jag bara kunde njuta av tystnaden och ensamheten......

Men å andra sidan får jag ju ha världens goaste unge hemma, och vi kan kanske hitta på något roligt :)  Nu borde väl älgflugorna vara borta?????? så man kan ta en tur till skogen :) ????


Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: