onsdag 20 november 2013

Sjukstuga.... och funderingar....

Här har det varit sjukstuga i flera dagar nu......
Men i dag har den ena sjuklingen åkt och jobbat (för tidigt tyckte ju jag) Den andre har ingen feber idag men snoret rinner och han är allmänt grinig, och han vill inte ha något att äta.....

Så ingen dagmamma för honom den här veckan heller :(  Jag som verkligen sett fram emot lite "egentid" den här veckan.... Behöver verkligen det!!! Men men, man kan inte få allt här i världen....

I morgon ska jag till arbetsförmedlingen på "kartläggningsmöte" får se vad dom kommer med...? Det läre vara slut på hemmadagarna i alla fall.
Vet inte vad jag vill...... Vill ju vara hemma.... men tror verkligen att jag behöver komma ut på något och träffa folk..... men det är ju det där med det praktiska som jag oroar mej för.... måste ju få samma tider som M annars blir det ju krångligt med åkning....  Vad vill jag göra???
Praktik? men vart? i butik som jag vill vara är det ju helt andra tider.....
Utbildning? Den jag vill gå har lagts ner i Säffle :( finns i Karlstad men då måste jag ju pendla med buss :( 
Jobbcoach? Men inte på den lekstugan jag var sist i alla fall!!!

Åååååå jag blir GALEN på det här!!!!!!! EN sak vet jag i alla fall!!!!!!! Jag vill ha en fungerande ekonomi!!!!

Nej nu ska jag försöka få i lilleman en banan

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Men , är ni sjuka? Krya-krya-på!
Åh, dessa funderingar på vad man ska bli , vad man ska göra , hur det ska bli med allt?!?! Det är faktiskt jobbigt, det tar på tok för mycke energi för en. Men man måste tro att det ordnar sig på nåt sätt till slut!

Kram på Er tre ♥

Charlotta sa...

Ja här är vi sjuka, mina killar i alla fall... På mej biter inget, du vet vad dom säger.... "ont krut förgås inte så lätt" ;) Ja dom där grubblerierna tar alldeles på tok för mycket energi :( Och den energin behövs till annat nu!!
Jag brukar vara bra på att tänka att det kommer att ordna sej, men just nu är det inte lätt.... har tappat tron...