tisdag 7 januari 2014

Ett tag sedan sist....

har det blivit eftersom jag inte (av någon outgrundlig anledning) kan skriva inlägg från mammas dator...

Vi har som sagt varit uppe i Bergsjö öch firat en andra jul och nyår. Det har varit bra förutom vädret :( och att vi allihopa blev ordentligt förkylda :(   Det har inte hänt så mycket utan vi har bara tagit det lugnt och haft det bra :) 
Men det gick såååå fort och det var lite vemodigt att åka hem med vetskapen att julen är över..... som jag har väntat på såååå länge....

Mycket nytt är det ju oxå som ska hända nu..... lite kaos i huvudet faktiskt när man grubblar på hur man ska få ihop allting på bästa sätt....???
Jag har i alla fall börjat kursen med att sjukskriva mej.... har varit med Lukas på "Lammet" idag, och i morgon oxå. Det är ju ändå viktigast att han ska ha det bra!!!  Och det har faktiskt gått riktigt bra :) och när farmor och farfar kom för att hämta oss, skulle han inte åka hem.... det är ju ett gått tecken.  I morgon ska han pröva att sova där...... det kan bli en intressant upplevelse......

Nej nu håller jag på att somna.... skulle ha sovit jag oxå samtidigt som Lukas känner jag... nu vaknar han väl snart....


Ha en fortsatt bra dag... om det går i det här pissvädret :(

Inga kommentarer: