tisdag 21 januari 2014

Riktigt nöjd....

faktiskt efter första riktiga dagen :) hos jobbcoachen.
 Efter gårdagen kändes det ju inge bra, när jag  fick veta att jagskulle vara där mellan 13-15 (allt stöp ju då, med skjutsning, hämtning, Lukas tider mm). Men idag när jag träffade den rätta coachen gick det att ordna så jag fick gå på hennes förmiddagsgrupp i stället :)  Så då ska jag vara där mellan 10-12 istället. Då kan jag åka in med M på morgonen och sedan träna på etage 5 (eftersom vi får gratis gymkort) innan vi börjar kl 10, sedan slutar M och jag samtidigt och då kommer han och hämtar mej så vi hämtar Lukas tillsammans på dagis. Så skönt att han slipper gå så långa dagar och får vara ledig måndagar och fredagar :)

Det känns verkligen bra att få börja träna :) har längtat efter det! Får se hur det är... har ju aldrig varit på gym förut... men jag skulle få hjälp första gången som tur är. Nu är det störst problemet vad jag ska ha på mej???


Det var bra att jag bestämde mej för att gå in i det här med possitiv känsla! Då brukar det bli bra! Nu ska det banne mej leda till ett jobb oxå!!!!!


Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Härligt att det löser sig så smidigt :)) Nu kan allt bara bli bättre!!
Om vad man ska ha på sig när man tränar så är mitt tips att du tar så tunna kläder som möjligt , typ tights och linne!

Kram♥

Annelie Nilsson sa...

Låter bra, roligt att nån förstår hur krångligt
Det kan va att få ihop tiderna så det passar alla. Nu kommer det bara att gå framåt. Lycka till. Kram