lördag 16 augusti 2014

Lördag....

En dålig dag blev en bra dag :)
Började dagen på dåligt humör (den tiden på månaden) vilket alla i min omgivning troligen fick genomlida, FÖRLÅT!
Vi hade bestämt att vi skulle ta en sväng till Mässvik på fm innan regnet skulle komma, men vi hann inte... Då sa vi att vi i alla fall skulle ta en tur med bilen, bara för att komma ut lite. Vi åkte till Ekenäs. Där lyste solen så fint och det var jättevarmt (typiskt, jag som hade långbyxor & gympadojjor) Lukas hittade gungor och rutchkana, sedan tog vi en glass på fiket :) Lukas ville inte åka därifrån men när vi sa att vi skulle åka och kolla på badstranden lite längre bort, då ville han bada! Men vi har ju inga badkläder med, och jag tror inte att det är så varmt i vattnet.... Men såååå fel jag hade!!! Det var säker 24 grader i vattnet.... Vi hittade en liten handduk i bilen så Lukas fick bada till sin lycka :)  Hade jag haft badkläderna med, och det inte varit den där tiden i månaden :(  så hade jag hoppat på stört!!




På hemvägen åkte vi och köpte pizza. Det som började så dåligt... blev ju en jättebra dag :)
Nu ska jag krypa under täcket och sova! I morgon ska jag äntligen få sovmorgon :)
God natt!

2 kommentarer:

Farmor sa...

Fina bilder.

a sa...

Test