onsdag 27 augusti 2014

Ernst....

Tror vi har fått en liten Ernst här hemma... :D  Han har alla egenskaper som behövs tror jag.. trädgård gillar han ju, det har jag ju visat tidigare, och han tycker om att hjälpa mej att pynta & dona här hemma, och om jag ändrar eller byter ut minsta lilla grej så ser han det direkt och tycker att det blev fint :) . Han tycker oxå om att tända ljus och ha mysigt, som han säger.
Sedan gillar han ju allt som har med mat att göra, och han lagar mat heeela tiden, till oss och till gossedjuren. Förra veckan så firade man ett barn som fyllde år på dagis, så i helgen har han dukat upp till fest var eviga dag, och det har alltid varit någon nalle som fyllt år, som vi sjungit för :)
I måndags när vi var på Ikea fick han ett set med kastruller, stekpanna, stekspade, visp mm, och det tycker han är superkul att leka med! I morse drog han fram dom innan vi skulle till dagis, och skulle laga mat. Och då sa han -Jag älskar mina kastruller :)  Jag blev så full i skratt :D  min lilla goa unge!!!!