lördag 9 augusti 2014

Tudelad....

Känns verkligen vemodigt att packa ihop allt, och åka hem i morgon. Det har gått så otroligt fort, samtidigt känns det som om vi varit här i en evighet....
Men samtidigt ska det bli lite skönt att komma hem till vårt hem, och att kunna sköta oss själva.
Men det känns lite sorgligt för Lukas skull, som haft det såååå bra här hos mormor!! Han har kunna springa ut och in som han vill eftersom trädgården är helt omgärdat av staket (såååå skönt för mamma och pappa oxå som sluppit vara på helspänn hela tiden) Han har lekt i sandlådan, badat i poolen, plockat jordgubbar, morötter och hallon. Varit till lekparken alldeles i närheten och varit till badstranden hur mycket som helst.

Trädgården är verkligen det jag mest kommer att sakna!!!!! Här är sååå lummigt och mysigt och det finns alltid skugga, sol, vind eller lä någonstans beroende på vad man vill ha. Vi har varit ute heeela dagarna, ätit alla måltider där, från frukost till middag. Och man har kunnat sitta ute på altanen långt in på natten med tända ljus och ha mysigt!

Till något helt annat! Jag som svurit såååååå mycket på denna dator, och varit redo att skrota den!! Nu sitter jag här, och det är riktigt roligt att vara ute på nätet :)
Den är mycket snabbare, och jag är kvitt all den hemska reklamen!!!  Min kära brorson har fixat den :D  Det visade sej att jag hade en riktigt klurig och jobbig trojan i min dator som rotade runt och förstörde för mej :(  Men nu är det troligtvis fixat.  Tack Stefan!!!

Nej nu får jag fortsätta att packa lite innan jag går och lägger mej!  God natt!

2 kommentarer:

lilla jag sa...

Välkomna hem , vi har saknat Er! Kram :)

Charlotta sa...

Tack så mycket! Vi har saknat er med :)