måndag 31 augusti 2009

Afrikansk dans....
Har just varit på ett pass med afrodans, huuur kul som helst! Men det tar nog ett tag innan man helt hänger med i rörelserna. Å huj, vad det var svettigt, har aldrig varit så svettig nångång tror jag. Det var så att glasögonen immade igen. Och det var lite trångt, det var 104 personer där, i en lite mindre gympa sal än den vi har hemma.Men det här ska jag verkligen fortsätta med. Nu har jag två saker att göra på kvällarna, afrodans och pilates. Ska prova på bodypump oxå, men det får inte bli för mycket.
Nu är det bara två dagar kvar
*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!!! Vad glad jag blev för din hälsning...och ser att du gör fin keramik...så underbart! Kul med dans, skulle själv börja på fridans men får nog vänta lite då jag gjort illa foten i sommar.

Ha det gott!

KRAM
Hanna