söndag 23 augusti 2009

oj oj oj, nu börjar det närma sej måndag och första skoldagen, det är lite pirrigt faktiskt, börjar nästan ångra mej, hur ska jag klara av det här,att gå på högskola, undrar jag? Det känns som om det är såååå stort och på allvar.
Ja, ja det går nog bra bara jag kommer igång.
I dag har jag haft ganska långtråkigt, suttit vid datorn, som bara krånglar hela tiden, nästan hela dagen. Har varit ute och cyklat en sväng och kollat vägen till skolan igen, nu har jag nog bestämt mej för vilken den bästa vägen är, den är lite längre men den är lite snabbare och framför allt trevligare att cykla.
Har hittat tre träningspass jag tror jag ska börja på, Afrikanskdans, bodypump och pilates. Bra kombination både styrka, kondition och lite stillsammare med bla fokus innåt och töjning. Vad jag förstår kan jag gå på alla tre passen varje vecka i ett halv år för bara 500 kr, det är ju jätte billigt.

Nej nu måste jag nog gå och packa väskan inför morgondagen, får inte glömma att ta med bänkpapper :-)

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

lena sa...

bänkpapper mugg och inneskor det måste du ha med och glöm inte pennskrin. Du måste lägga ut större bilder tänk på att jag är gammal och ser dåligt. Här är allt bra sitter och glor på tv inget bra. Tror att det blir sängen och kudden istället hade bra hör sen

Charlotta sa...

Ja, nu har jag packat allt