onsdag 26 augusti 2009

Äntligen kom jag in. Min dator är värkligen inte min bästa vän nu, den krånglar som faaan. Det gick bara inte att komma in på internet i går, och allt annat krånglar oxå. Nästa helg när jag åker hem ska brorsan kolla på den, han trodde jag skulle behöva rensa en hel del på hårddisken och kanske till och med ta bort allt, och börja om från början. Hoppas värkligen det blir nån ordning, för så här går det inte ha det när jag ska plugga, rätt mycket sker ändå över datorn och nätet fast det är en campus utbildning.

Men men, nog om detta. I går hadde vi en introduktionsföreläsning på fm, sen kan man säga att resten av em bestod av att stå i KÖ!! Först stog vi i kö för att betala kåravgifter, sedan var det bara att gå till nästa kö för att fota oss och få ett passerkort, det tog från 12-14.30 Inte roligt. Men jag blev bekant med en tjej som hette Lina i alla fall, hoppas vi kommer i samma seminariegrupp.
Jag var i alla fall helt slut när jag komm hem, och då började datorn krångla i stället BLÄ.....
Nu ska jag gå och kolla om jag kan hitta tvättstugan, sen ska jag sätta mej och plugga lite.
*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

1 kommentar:

lena sa...

det låter som vanligt tycker jag kul att du hittat någon att snacka med. du vet väl att datorer är ett väsen för sej själv tur att du har broder som pratar dataspråket typ "datiska"
vi hör sen på telefonen kram lena