måndag 14 december 2009

Har haft föreläsningar hela dagen i dag. Intressanta, jag har kommit på idag att jag skulle vilja läsa en termin extra, specialpedagogik.
Jag får mer och mer upp ögonen för hur jag egentligen hade det i skolan, och hur mycket bättre det kanske kunde ha varit om någon hade brytt sej.......... I dag började jag gråta på en föreläsning och måsta hålla för öronen ett tag, ville inte lyssna!!!! Vi skulle blunda och göra en resa genom vår egen skolgång och hon, föredragshållaren bad oss komma ihåg olika saker. JAG VILL INTE!!!!

När jag kom hem hade jag fått paket från Panduro, så jag har suttit och pysslat hela kvällen, det är sååå roligt. Och något som oxå är sååå roligt...... det snöar!!!! Och som det ser ut ska det komma ganska mycket framöver och vara ganska kallt, Underbart!! Jag hade gett upp hoppet om en vit jul.

Nu ska jag sova, ska till Svärdsjö i morgon så det blir att gå upp i ottan, och det blir nog bäst att gå till bussen i morgon.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

Lotten sa...

Specialpedagogik låter jätteintressant! det är ännu en sak som jag också har funderat på att läsa :). Jag jobbar själv med personer med utvecklingsstörning och autism och det är verkligen jättespännande och roligt.

Hälsningar Lotten 2, din dubbelgångare i cyberrymden : )

lena sa...

Hej här har det snöat hela natten och det är ca 30 cm pudersnö.Jättemysigt man får ju lite julkänsla tillbaka. En resa tillbaka i tiden är alltid jobbigt men du måste tänka att den tiden är förbi och DU har vänt och gjort det till något positivt. Nästa gång någon ber dej att tänka tillbaka på din skoltid blunda och tänk på någon snygg person eller annat mysigt och roligt kram lena