tisdag 8 december 2009

Nu har jag fått det riktigt beboeligt:

Har varit hemma i dag och fixat lite. Skruvat ihop soffan mm. Vad skönt att det är gjort, men det är lite tomt på väggarna, jag får väl måla nån tavla, och så skulle jag gärna vilka ha en tv, såg en på blocket som jag gärna ville ha, men den var lite dyr, 10 000 kr (50 tum platt tv).

Det är lite mer som fattas men det känns som ett hem i alla fall, tänk om jag hade fått bo här själv, det hade varit ännu bättre.

Nu ska jag gå till Lidl och köpa en dörrmatta.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*





2 kommentarer:

lena sa...

mysigt men varför sa du inget du hade ju kunnat låna en av oss vi har en 28 tum som bara står ??? tänk va lite möbler kan göra sover bättre skulle jag tro kram lena

Walle sa...

va mysigt och fint du har fått det!! Måste ta och komma och hälsa på nå tag!!