söndag 13 december 2009

Julklappsjakt.......
I dag har jag varit på stan och köpt lite julklappar, jag fick inte tag på alla men i morgon ska jag ta cykeln och försöka leta reda på Rusta, som ska finnas här någonstans.
Utanför Hemköp sålde dom hur fina julgranar som helst idag, precis sådana jag har varit på jakt efter i djupaste Baståsenskogarna men inte hittat, önskar jag hade kunnat köpt en.

Är lite förvirrad just nu, fick ett sms från M ikväll, nu ville han helt plötsligt träffa mej igen..........Hur ska han ha det egentligen? Vet inte riktigt vad jag ska känna? Jag blev ju jätteglad, det var ju det jag ville, men......... vad vill han?

Nu ska jag gå och sova, god natt!

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

2 kommentarer:

Walle sa...

ja du skulle ha varit med!!! Hur gick det med M i natt då??

Charlotta sa...

Han är hos sina föräldrar så han ville ses i början av veckan när han kommit tillbaka sa han. Han kanske ångrar sej innan dess man vet aldrig.
Ja, jag förstår att ni hade riktigt roligt... Nästa gång följer jeg med!