fredag 15 oktober 2010

ARG!!! idag oxå.....

Startade dagen med att bli arg..... Tog en skön sovmorgon idag så när jag klev upp hade posten redan kommit (?) Med posten hade jag fått en tidning adresserat till mej, jag blev förvånad för det var ingen tidning jag ville ha, visste inte ens att den fanns... "Misstänkt- Sveriges enda kriminal magasin" hette den. Jag öppnade den oc där var ett brev där det stog
- Välkommen som prenemerant..... GRRRRRR......... nu blev jag ARG!!!!!!
Jag har VERKLIGEN INTE prenumenerat på denna tidning!!!!! Och jag vill verkligen inte ha den!!!!!! Och jag vill ABSOLUT inte ha någon faktura!!!!!!!

Men nu har jag skickat dom ett argt men vänligt mejl så jag hoppas det ordnar sej......

Nej nu är det dags att att lugna ner sej, göra ordning sej och gå till skolan.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: