onsdag 6 oktober 2010

Museipedagog....

tror jag att jag vill bli efter idag...
Vi var på Dalarnas museeum idag och hade lektion med just en museipedagog. Hon var fantastiskt duktig och väldigt intressant att lyssna på, jag blev helt fachinerad när hon berättade om sitt jobb mm. Det skulle jag oxå vilja jobba med, att prata om och visa konst för barn och ungdommar.

Idag känner jag mej lite bättre än igår... Antagligen för att jag haft annat att tänka på. Men inte fick jag lägenheten jag hade anmält mej på....... På söndag går den andra ut som jag har anmält mej på så håll tummarna... Men chansen är väääldigt liten.

2 kommentarer:

lena sa...

jag läste mussepedagog tänkte vad gör en sån hahhahhah men de skulle du passa till bättre lycka nästa gång kram

Charlotta sa...

Skulle jag passa bättre till mussepedagog???? Vad gör en sån? ;)