tisdag 5 oktober 2010

Skit skit skit.....

Just nu är allt bara sååå jobbigt..... Jag har ingen lust eller energi att göra nånting, varken skoljobb eller något här hemma. Bara en massa jobbiga tankar snurrar runt i mitt huvud.... Det är mycket somm är jobbigt just nu som bidrar till att jag tycker allt är skit...

Jag kommer aldrig få nån egen lägenhet..... Jag har gått upp så jävla mycket i vikt sen maj så jag har inga kläder att ha, känner mej bara ful och har ont i både rygg, knän och fotleder.... Jag har urdåligt med pengar och det ser inte ut att bli någon som helst bättring..... Jag är kär, men M bor ju sååå långt bort att vi ses såå sällan.... Trode jag kunde läsa på distans på vårterminen så jag kunde flytta ner till honom, (men nej det går inte läsa på distans förrän till hösten) och han vill nog inte flytta till mej i Falun........... Jag har inga pengar att åka till Värmland för... och jag har inga pengar att åka hem för.... jag är fast här!!!! Jag har jättetråkigt, men jag har ingen årk att göra något åt det....

Jag vill inte må så här.... Jag vill bli pigg och glad men jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli så??????

2 kommentarer:

Walle sa...

Inte kul när man känner så!! Hoppas att du känner dig piggare och mår bättre snart!!

Du får försöka övertala M att flytta till dig ett tag då!! Säg att du göra tacopaj ofta till han el nå.. ;)

Var väldigt kul att träffa dig i söndgas i alla fall!! Hoppas vi ses snart igen!!
Kram!!

lena sa...

du bruden de gäller att se det positivt du vet vad jag har sagt du duger som du är och försök inte vara någon annan kram lena