lördag 16 oktober 2010

Det gäller att vara snabb...

Huuu.... så kallt det varit i natt. - grader redan.... Nästan alla vackra höstlöv på träden är ett minne blott.... Jag har sett genom mitt fönster ett otroligt vackert höstfärgat träd som jag sagt till mej själv att jag måste gå ut och fota. Tror ni att jag har gjort det......... Nej förstås inte, och nu är det alldeles kalt =(

Men jag måste i alla fall pallra mej ut och fota lite (el rättare sagt mycket) fönster i dag till bildspelsuppgiften som skulle ha varit klar för 2 veckor sedan...... vad är det med mej egentligen..? Önskar att Sussie var här med kameran i högsta hugg...
Jag hade hellre velat gå ut i skogen idag och samla lite mossa, lingon-, blåbärsris, kottar och fina pinnar.... Och fotat lite där i stället.....

Igår tittade jag på Idol... många är riktigt bra i år men min favorit är ändå LINNEA!!!!!

Ha en härlig helg i solskenet =)

Inga kommentarer: