söndag 30 december 2012

Flera fackeltåg......

Att vara ute i 1,5 tim igår kväll och titta på alla människor och facklor... det gjorde susen det.... Lukas har inte någonsin i sitt snart 11 månaders liv sovit sååå bra som i natt!!!! Somnade halv åtta, vaknade till en gång i natt då jag bara behövde ge honom nappen, fåret och bre på honom täcket så somnade han om själv :)  sedan sov han till 5:30 då han fick komma och lägga sej i vår säng, somnade och sov till 8 då han vaknade och låg stilla och pratade lite för sej själv en stund innan jag visade att jag var vaken :)  Tänk om alla nätter vore så.... lite skillnad mot föregåeende nätter då han vaknat typ en gång i timmen.
Så jag önskar det var fackeltåg varje kväll!

Idag ska vi inte göra något speciellt, bara ta det lungt. I morgon är det nyårsafton men det blir inte så stort av det heller. Lite god mat & vin bara :)


Ha en bra dag!
och glöm inte reflexer om ni ska ut i mörkret!!!!

1 kommentar:

lilla jag sa...

Skönt med en natts sömn :) Ni får ut å gå varenda kväll nu då ;)

Kram på er!