lördag 15 december 2012

Jobb.....???

Sitter och kollar på blocket, affärsöverlåtelser men hittar inget av intresse :(
Grämer mej fortfarande att jag inte slog till, eller rättare sagt, att det inte var rätt tillfälle då en inredningsbutik med tillhörande webb-shop var till salu i säffle förra året... Men som sagt, det var inte rätt tillfälle just då när jag var gravid och skulle vara mammaledig så småningom...
Inte precis det ultimala läget för att överta/starta företag.... Men guuuud vad jag önskar att det tillfället/erbjudandet dykt upp lite senare, typ NU i stället...  Hade nog sattsat på det då!

För jag har ju funderat hit och dit vad jag vill göra.... det är inte så enkelt.... vill inte tillbaka och jobba innom barnomsorgen. Men just inredningsbutik skulle ju faktiskt passa mej ganska bra tror jag, det är ju verkligen något jag tycker är kul.

Fast fick jag välja heeelt fritt.... skulle jag bli en rik hemmafru!!!! Det skulle passa mej bäst  :)

Nej nu ska jag nog gå och lägga mej, i morgon ska vi fira "lilla julafton" hos farmor & farfar :) :)  Det blir jultallrik och till efterrätt har jag gjort en mjukpeparkaka med glöggmarinerade russin i, och till det blir det lingongrädde.

God natt!

1 kommentar:

lilla jag sa...

Det där med jobb är inget lätt , svårt att veta vad man vill bli " när man blir stor " ;)

Ha det så mysigt hos farmor å farfar idag och krama den söta tomtenissen ifrån mig :)