fredag 7 december 2012

Mera julgardiner...

I kväll åkte julgardinerna i köket upp oxå. Nu går jag bara omkring och njuter och myser av att det är den bästa månaden på hela året... julmånaden!!!

Idag testade Lukas sin nya overall när vi åkte till farmor och farfar, den passade jättebra och han blev sååå fin i den :)  Jag är super nöjd!!!  Kan tyvärr inte visa någon bild för jag har inga batterier i kameran :(

I morgon ska vi på kalas till M:s mormor som fyller år. Det ska bli roligt, det var så länge sedan vi träffade henne. Hon tycker nog att Lukas blivit stor. Och det har han ju... Min lilla storpojke blev ju 10 månader idag :)  Helt otroligt... vart tar tiden vägen????

Det var inte länge sedan han var så här liten tycker jag.... fast
samtidigt känns det som en evighet sedan.

Inga kommentarer: