måndag 3 december 2012

Klart som korvspad.....

att det inte bara blev en undersökning hos tandläkaren idag.. Dom hittade två regäla hål, det ena lagade dom lite provisoriskt idag (det var lika som sist, det låg en nerv för nära så det kunde inte lagas ordentligt...) ska lagas riktigt om ett halvår. Bedövningen tog inte så jag fick två sprutor så hela em har halva ansiktet varit borta... Det andra hålet var i en visdomstand så där ska dom dra hela tanden den 14 januari (om jag inte får en återbudstid tidigare, står i kö). På fredag ska jag tillbaka och ta bort tandsten. Bläääää!!!!
Idag gick jag hem 1000 kr fattigare, och jag kan bara fasas över vart det kommer att sluta efter allt det här......  Men jag får väl skylla mej själv, nu får jag betala priset för att jag struntat att gå till tandläkaren på såååå länge (när jag börjar tänka efter är det 7 år tror jag) förutom akuttiderna förra året och för 2 veckor sedan...

Inga kommentarer: