fredag 15 mars 2013

Apropå....

den där utbildningen jag pratade om...... Var ju till af i går, och jag kommer att få gå på utbildningen men det var tyvärr kö, så det blir inte än på ett tag :(  ska söka praktikplats att ha under tiden. Vad är det då för utbildning....? Jo, "Försäljning & Kundservise" heter den... Först är det 3 veckors grundkurs sedan 10 veckor inriktning "Detaljhandel" sedan ska jag kunna jobba innom detaljhandel och det har jag ju velat ganska länge men inte haft någon erfarenhet.

Nu är bara frågan vart jag ska ha praktik...??? Jag vet ju vad jag helst vill, då blir det en liten inredningsbutik som heter "Saker & ting" här i Säffle (det är ju inredning jag vill jobba med, kanske egen butik i framtiden) men så börjar jag tänka lite "smart"(?)..... borde jag hellre kolla om praktik på Kapahl el Lindex? det är förmodlingen mycket större chans att få hoppa in och jobba på ett sådant ställe än en liten inredningsbutik där kanske bara ägaren jobbar.... Hur ska jag göra?????  Jag får fundera lite! Vad tycker ni?

Nej nu ska jag återgå till soffan och umgås lite med min sambo innan jag somnar.

Ha en fortsatt trevlig kväll!  Kramisar!

Inga kommentarer: