fredag 15 mars 2013

Födelsedag.....

Har haft en jättebra dag!

Vi började dagen med att städa.... Så nu är det så fint här :)  Sedan kom M:s syster, i och för sig för att låna vår dusch (deras vatten har frusit) men jag kan ju låtsas att det var till mej hon kom, för hon hade med ett jättefint paket till mej med superfina och varma goa handledsvärmare :)  Tack så mycket!!!
Senare blev jag firad av M och Lukas :)  Jag fick en semla mmmm :) en jättesöt liten blomma och tidningen Lantliv :)  Tack mina älsklingar!!!! Ni vet precis vad jag vill ha :)

Sedan tog vi en biltur till Mässvik där vi tog en härlig promenad i vårsolen :) Underbart att få komma ut efter 2 veckors sjukstuga!
Ikväll har vi ätit god kycklingsoppa, och nu har vi slötittat lite på tv. 


Ja det blev ju en lyckad dag det här :)

Inga kommentarer: