lördag 2 mars 2013

Sjuklingar i huset.....

Det började med lillplutten i ons em. Han nös och hostade. I torsdags var han jättehängig, snoret rann som ett vattenfall, var kokhet och riktigt tjurig :(  Stackars lilla krake! Första gången han var riktigt sjuk. Igår var han lite bättre men då började M att må dåligt istället.....
Nu sover dom båda, så jag får lite lugn och ro..... det kan behövas, med två (manliga) sjuklingar i huset.....  ;)

Apropå att sova..... I Natt var det första gången som Lukas sov HELA NATTEN!!! Han var väldigt svår att få att sova igår kväll, men när han väl somnade vid halv nio sov han hela natten till 7:40 :) Helt underbart!!!! I och för sig var det i vår säng han sov hela natten (vill inte sova i sin) men bara han sover (och jag får sova) så får han väl sova där då..... För hoppningsvis går det över.....?

Guuud jag behöver verkligen en ny kamera!!!! Den är ju helkass den jag har.... Den äter batterier som om den hade betalt.... kan byta batterier och ta några kort sen stänger den av sej och säger att det är slut på batteri..... Så det blir tyvärr inte så mycket kort tagna som jag skulle vilja och inte så mycket kort upplagda här, och det är ju tråkigt!!!!

Nej nu ska jag ta och njuta en stund av ett tyst hus! Innan jag tar ett varv med dammtrasan.... eller kanske ska jag strunta i trasan....?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: