söndag 10 mars 2013

Snart drar det ihop sej...

 till födelsedag :)
Hade inte tänkt ha något kalas här hemma i Värmland, firar lilla L istället som fyller 3år på samma dag.
Men hemma i Bergsjö tänkte jag fira min födelsedag någon dag under påsken, så då är alla välkommna :) Ska bli sååå roligt att träffa alla, speciellt dej fia, som jag inte sett sedan september. Och om ni då undrar vad ni ska ge till denna fantastiska ;)  dotter, syster, faster, kompis så kommer här en lista på förslag ;)

  • Tänger- avbitare, rundtång och plattång (lite större modell än dom jag har som inte duger till nått)
  • gamla hinkar i zink & emaljerade
  • grön blomstertråd
  • gammal snirklig hushållsvåg
  • blomfrön typ sådana man kan ha i krukor ute, hänglobelia mm.

Ha en bra kväll :)  I morgon väntar jag på att dom ska ringa från kommunen och förhoppningsvis ha en plats på dagis/dagmamma snarast till lilleman. Och sedan får ni hålla tummarna att jag får gå den här utbildningen via arbetsförmedlingen som jag så gärna vill gå på.... breättar vidare senare. :)

1 kommentar:

lilla jag sa...

Låter spännande me utbildning , nu blev jag nyfiken :) L håller kalas på söndag em. Så då får vi hoppas att alla har frisknat till!!