måndag 7 juli 2014

Inte alls bra....

Alltså... jag längtar efter sommar och värme... men när den väl kommer ångrar jag mej på stört! Jag tycker det är oooolidligt jobbigt med denna värme och mår piss!!!! Och att det är ännu värre inne gör inte saken bättre...  Började nästan gråta i morse när lilleman och jag klev upp.... 28 grader inne. Vi gick ut och åt frukosten i skuggan kl halv åtta, och där, i skuggan tillbringade jag resten av förmiddagen, guuuud vad jag saknar Baståsen!!!!!! JAG VILL HA EN SJÖ!!!!  När vi äntligen kom iväg till badstranden (M åkte förbi både 1 & 2 badställen) blev det åska och regn :(  bara att ge sej hem utan dopp :( :(  jag var inte glad!!!


 
 
 

Men det blev bättre! Med regn och lite lägre temperaturer kunde vi öppna upp en massa fönster hemma, och har lyckats få ner temperaturen till 24 grader (underbart) så nu kan jag andas igen :) för en stund, för det ska ju bli suuuupervarmt heeela veckan..... Vart ska jag då ta vägen???



Inga kommentarer: