söndag 13 juli 2014

Mellandag.....

Den här moln-dagen var mycket välkommen!  :)  Både för att det var lite svalare så vi fick vädra ut lite värme, men oxå för att man utan dåligt samvete, men framför allt ORKADE vara inne och göra något.....
Har fått ganska mycket gjort idag, tycker jag.... Städat huset, städat min garderob, gjort tjälknöl och hemmagjord potatissallad (suuupergott blev det), gått en promenad och sökt ett jobb. Och det bästa av allt!!!! Det är söndag... då har jag SOVMORGON :)  :)  underbart!!!!  Önskar att det var söndag fler gånger på en vecka!

Vi har mätt min cykelrunda ikväll, var lite orolig att jag inte är så duktig som jag trott..... men JO det var jag :)  Rundan var 1 mil 2 km och 400 m.  Ganska ok tycker jag nog! 

Nu ska jag göra Lukas & M sällskap i sovrummet, jag är dundertrött!!!  God natt!

Inga kommentarer: