onsdag 9 juli 2014

Ont......

Herrejä....ar, trodde jag skulle få åka till akuten för en stund sedan...... Fick såååå fruktansvärt ont i magen, har inte varit med om liknande! Kändes nästan som något gått sönder där inne, klarade inte av att resa mej från stolen nästan och att ligga var ännu värre. Det svartnade för ögonen och jag var nåra att svimma ett tag men det gick bra. Jag satt på sängen i datarummet ett bra tag och försökte slappna av men det var svårt. M fick hjälpa mej till fotöljen och lägga två kuddar bakom ryggen/huvudet och spikmattan. Där satt jag ett bra tag med fötterna på Lukas stol, och blundade och andades djupt... och sakta men säkert blev det bättre när jag kunde slappna av.... tack spikmattan!! Ingen aning om vad det var men nu är det mycket bättre, men jag är ganska matt...

Inga kommentarer: