tisdag 19 januari 2010

Har äntligen skrivit klart portfolion, ska bara montera den i morgon, men det blir inga problem, vet precis hur jag vill att det ska se ut.

Har just sett på filmen Rallybrudar, den var riktigt bra tycker jag så här på en tisdagskväll.
Nu har jag missat två dagar på nya kursen, nu är jag helt frisk....... då är det ingen skola i morgon, är det inte typiskt. Men på torsdag ska jag i alla fall gå.
I morgon ska jag försöka få min bokompis att hjälpa till att städa, det ser ut som en svinstia här, nu vill jag få rent och frächt och bort med all magsjukeluft.

Önskar såååå att jag hade 3500 kr över, har hittat en 50 tums platt tv på blocket som jag VILL ha. Det är ju verkligen ett kanonpris!!!

1 kommentar:

lena sa...

Skönt att höra att du är frisk nu. Du får sätta ner foten och ni får göra ordning lite regler om städningen så att det fungerar. Önskar också lite pengar just nu pank men ganska glad ändå kram lena