söndag 24 januari 2010

"Konstnatten"

Hade en fantastiskt trevlig kväll i går.
Var lite sen så jag hann inte fram tills fyrverkeriet började, men det syntes ju på långt håll.
Väl där var det väldigt många konstnärer som ställde ut sina verk, det tog aldrig slut kändes det som och vi gick runt i nära 3,5 tim.
Hade kunnat gjort av med en förmögenhet där för det fanns så mycket jag tyckte om. Alla konstnärer var ju oxå närvarande och vi talade med många av dem om deras tavlor och tekniker osv. det var mycket intressant.

Sedan gick vi till en pub på stan och tog en cider och satt och pratade ett tag, mycket trevligt. Efter en skön promenad var jag hemma vid 01:45

Ha en bra fortsatt söndag.

2 kommentarer:

lena sa...

Vart du väldigt sen. Tog du några bilder i så fall får du lägga ut dom. Ringer dej i kväll och berättar hur det gick för lisa kram lena

Charlotta sa...

Hej Lena :)
Jag hade kameran med, men som vanligt glömde jag att fota :(

Ja hur är det med Lisa, blir hon inte bättre?