onsdag 13 januari 2010

I dag har jag varit i Svärdsjö, roligt som vanligt men det var lite mindre roligt när klockan ringde fem i sex i morse och att gå till bussen i denna kyla :( Höll till råga på allt missa bussen, måste nog ha en halvtimme på mej.

Har äntligen fått upp min bokhylla, det blev jätte bra, tack Sussie för hyllhållarna (dom passade).
Nu har jag fått riktigt fint i mitt rum, har fått upp några tavlor och det stora tygstycket på väggen, vad mycket trevligare det blir då, mycket mysigare :)

Nu ska jag ta och plugga lite, det allra sista som ska göras innan den nya kursen börjar på måndag.

Det är så roligt..... Eftersom jag inte var på skolan i går så har jag fått lite respons av min film via mailen, och vet ni vad... dom tyckte det var bra och att jag skulle passa att jobba på TV. Herregud, jag på tv....

2 kommentarer:

lena sa...

du får ta och fotografera rummet så vi får se hur det ser ut. den filmen skulle man vija se. kul att få se om deras omdömen stämmer eller om det har frysit HeHe He skojar bara det vet du ha en bra dag hörs sen kram lena

sussie sa...

Vilken tur att jag köpte dom då. ;)