lördag 9 januari 2010

I morgon.....
åker jag hem. Tänk vad tiden gått fort, har varit här i skogen i tre veckor nu. Men det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till Falun så att vardagen kan få börja igen. Och det ska ju bli så spännande att börja en ny kurs. En hel termin med bara bild......... det kommer nog att bli mycket roligare än vad den här kursen har varit.

Vi kommer att ha 4 delkurser, delkurs 1 handlar om tvådimentionella bilder, delkurs 2 om bildkunskap och analys, delkurs 3 handlar om tredimentionella bilder (längtar dit så jag får hålla på med lera) och sista delkursen ska handla om foto, film och video.
Den här terminen ser jag fram emot. Fast det är oxå lite pirrigt, undra vilka man får till klasskompisar, och tänk om alla är mycket duktigare än mej? Tur att jag känner en i alla fall, Justine.

Nu ska vi åka till Harmånger och hämta lite saker från förrådet som jag ska ha med mej till Falun, tex lite gardiner så jag kan ta ner julgardinerna när jag kommer hem.

Förresten...... Jag blev äntligen klar med filmen igår.

*Stjärnglitter och kärlek till er alla*

Inga kommentarer: