onsdag 1 september 2010

Ledig!

I går var jag i skolan hela dagen och gjorde lercitroner till Raku-bränningen =)
Idag har jag varit ledig, och faktiskt lyckats städa =) nu känns det skönt att vara här igen...

Nu vill jag vara hemma med Sally...... hon har så ont nu :( I natt vaknade mamma av en duns och att Jojo stog vid trappen och gnällde.... när mamma kom dit låg Sally som en hög i svängen på trappan...... :( Mamma fick kämpa för att få henne på benen igen och upp för trappen :(
Lilla hjärtat mitt!!! Det är inte lätt att bli gamal.....
Mitt hjärta gör såååå ont och tårarna bränner..... Jag vill inte att hon ska vara gamal, och snart dö....... :( Det är det värsta med att ha hund..... att dom lever så kort tid!!!!! Hon är ju det bästa jag har!!!!!

2 kommentarer:

lena sa...

hon kommer säkert att fortsätta ett tag till med hjälp av lite hjälpmedel håller alla tummar kram

Helena sa...

Men lilla Sally gumman då!! Hoppas att hon piggnar till snart igen♥