måndag 6 september 2010

Tråkigt......

Idag var vi på skolan fram till lunch, vi redovisade våra skisser och ideer inför uppgiften. Det gick bra =) Jag har bestämt mej..... Det blir kärlekstema, frukost på sängen morgonen efter bröllopet. Känner mej nöjd och nu är det bara att sätta igång..... Har en jättebra idè med textiltrycket men vet inte om det går att genomföra, ska ta med skisserna till Åsa i morgon och höra vad hon säger.
Jag vill i alla fall göra en vepa att hänga på väggen med en låttext på (Det vackraste med Cecilia Vennersten) sedan ska jag byta teckensnitt, färg och storlek på några bokstäver lite här och där i texten, som tillsammans bildar meningen "jag älskar dej". Får se om det går att genomföra på ett inte allt för krångligt sätt....

Hade tänkt gå tillbaka till skolan och sätta igång efter lunch men jag somnade i stället.... och nu orkar jag inte gå dit, det är ju såååå långt utan cykel och allt..... Men nu är allt så tråkigt i stället...., och vad gör jag när jag har tråkigt........ jo går till affären och köper något dyrt och onyttigt...... inte bra!!!! Försöker att stå emot, men vi får väl se....

Ha en bra kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa Lotten, Kämpa! Gå inte till affären, you can do it!

Kramar/Sofia

Charlotta sa...

Nej jag kunde det inte.... :(