onsdag 29 september 2010

















Oj en hel vecka har gått och jag har inte uppdaterat bloggen......... M har varit här så jag har haft annat för mej.... ;)
Vi har hunnit med en massa saker, bla. har vi varit en tur upp till Bergsjö, visserligen en väldigt snabb visit men härlig ändå, jag var bara glad att jag hade lyckats få med honom över huvud taget =).... M tyckte det var sååå vackert där och var väldigt imponerad på våra höööga berg........? =) Vi hann i alla fall med en tur ut i svampskogen och hittade massor av trattisar =)
I går, tillbaka i Falun, var vi upp till hopptornen... shit vad höga dom är.... skulle ALDRIG gå upp i dom!!!!!!! men det var väldigt fin utsikt över ett höstvackert Falun.
Nu har han åkt hem..... och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...? Borde gå till skolan nu när jag missat så mycket, men har ingen lust... Borde diska oxå, det ser ut som ett bomb nedslag på diskbänken och mår dåligt så fort jag ser det... men har ingen lust med det heller..... tror jag går och lägger mej igen.....





Inga kommentarer: