torsdag 27 januari 2011

Kines....

blir jag snart... Med 4 kr på kontot och maten slut.... men jag har två förpackningar ris kvar, så det får väl bli min mat tills jag förhoppningsvis får pengar från csn i början av nästa vecka... GUUUD vad jag är LESS på att ha sååååå jävla lite pengar jämt!!!! En del menar att pengar inte är allt... och det kan väl vara sant kanske.... men utan pengar kan man inte leva.... då går det åt skogen!!!!! =(

Men nog om det.....

Idag har jag tagit bort julen helt och satt upp ljusa gardiner... det blev jättebra och genast lite lättare och trevligare =)







Blev trött på att hushållspappersrullen bara låg och drällde på diskbänken..
Har länge tänkt köpa en hållare till den men det har inte blivit av... det har liksom alltid
funnis andra saker som har varit viktigare att köpa. Så idag tog jag och gjorde en egen hållare..... inte så fin men den duger =)
De vita hjärtformarna som skymtar i nederkant var med i mitt paket från Jotex. Jättefina, nu är det bara att baka en paj =) Ja just det, jag ringde om det saknade ugnsgallret idag oxå så nu har de varit hit och mätt ugnen och beställt ett nytt till mej...






Stjärnglitter & Kärlek till er alla!

Inga kommentarer: