tisdag 11 januari 2011

Styrelsemöte.....

med gänget ikväll =) Det blir roligt... Sover över hos Lena för att jag ska jobba i morgon, i och försig inte förrän på em men då är jag på plats. Tar datorn och böckerna med mej så jag kan skriva på skoljobbet.... =( måste lägga på ett kol nu... men jag vill inte!!!!! Drar på det hela tiden.

Nu känns det som om jag skulle vilja komma iväg tillbaka till Falun, städa ut julen och börja på ett sprillans NYTT & FANTASTISKT ÅR!!!! Det stod faktiskt i "ELLE"s årsastro, att jag skulle få ett fantastiskt år.... det bästa jag haft någonsin!!!! =) Spännande, det ser jag fram emot =)

I "VeckoRevyns" årsastro stod det att jag skulle få tur om jag flyttade under året, speciellt om jag valde att byta bostadsort ....... Det är ju precis vad jag planerar...... =)
I M:s horoskop stod det att det inte skulle bli så mycket party i år för att han ville hellre satsa på ett bra boende och "familjebyggande"...... Herre gud, det kan ju inte bli bättre =)

Nej nu får jag väl krypa till korset och sätta igång med skoljobbet..... =(

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: