fredag 7 januari 2011

Nu ska julen ut, ut, ut.......

Åtminstone här på bloggen! Hemma vill jag nog njuta av julen en stund till!
Men här vill jag ha lite ändring =) Får ta och fixa det senare idag tror jag... Först ska jag nu göra de två vovvarna, som ligger här och dräller på golvet, glada.... gå ut på en promenad =) Sedan måste jag fortsätta ett tag till på mitt bildteoriarbete..... Men sedan ska jag ta tag i bloggstädningen =). Kan ju redan börja fundera hur jag vill att det ska se ut.... ska det bli någon gamal layout eller en helt hy???? Det återstår att se.

Ha det bra så länge!
Jag tror minsann hundarna är tankeläsare..... nu sitter dom och blåstirrar på mej och har konstiga ljud för sej..... så det är väl bara att dra på sej täckisarna och bege sej ut i snön =)

Inga kommentarer: