lördag 22 januari 2011

Nya gardiner...


Har skickat efter de här fina gardinerna från Jotex, så till veckan när de kommer kan jag äntligen städa bort julen och få lite ljusare och vårlikt :) Ville ha ett par vite panelgardiner oxå att ha i v-rummet/sovrummet men det får vänta ett tag, just nu får det duga med mina gamla gröna där.
Jotex hade ett bra erbjudande om man skickade efter före 31 jan.... man fick ett täcke och kudde gratis..... det är ju precis vad jag behöver... eller rättare sagt vad M behöver =) nu behöver han inte sova utan täcke, när jag roffar åt mej hela i sömnen...

Nej undra om jag ska ta och plugga lite....? Ha en bra lördag kväll!

1 kommentar:

Helena sa...

Vilka fina gardiner!! Va skönt för M att få sig en egen kudde också.. Vilket lyx.. ;)

Hoppas att allt är bra med dig!!

Kram!