måndag 17 januari 2011

Usch & fyyy......

för bildteoriarbete........ Har inte haft tid att blogga nu på flera dagar för att jag hållt på (håller på fortfarande) med det där jädrans skolarbetet =( HATAR!!!!!!!!
Jag har sååå mycket tankar och funderingar just nu (igen) så jag ligger vaken på nätterna.... JAG VILL INTE DET HÄR!!!!!! Jag vill inte jobba som lärare och jag vill inte plugga vidare!!!! Men jag känner mej FAST... det finns inga alternativ, hur jag än gör så blir det fel..... Ska jag verkligen fortsätta plugga något jag inte vill, i två år till, och dra på mej massor av studieskulder i onödan??? Eller ska jag hoppa av skolan när jag kommit så långt? Vad händer då? Då är jag tillbaka på ruta ett.. eller rättare sagt på ruta -0...... jag blir arbetslös, utan utbildning och med en massa studieskulder till ingen nytta......
Jag känner mej verkligen FAST i det här och hur jag än vrider och vänder på det så vet jag inte hur jag ska göra???? Det känns som hur jag än gör så får jag LIDA för mitt beslut.... =( Är det någon som har några tips??? För jag blir tokig snart......

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej det är ju så här om du ska kunna göra ett bra jobb med de du utbildar dej till så måste du vilja jobba med detta. Om du inte vill så finns det väl ingen anledning att fortsätta att sätta dej i mer skuld. Men men du måste fundera hur du vill bara du. Skriv fördelar och nackdelar på en lista och jämför du vet var jag finns om du vill prata kram

Charlotta sa...

Nej jag vet inte var du finns, när du inte skriver vem du är ju.... ;)

lena sa...

hemlig vän nej allvarligt

Walle sa...

Jag tror att du kommer bli en toppen bra lärare!! Fast jobbigt om det känns fel..


Kram Walle!