söndag 9 oktober 2011

Barnvagn...

Har fått några bilder på barnvagnen av K :) så nu kan ni se hur den ser ut. Fin va.... :)




Till veckan när jag blir ensamhemma (min kära sambo överger mej ju för älgarnas skull..??? ) ska jag tvätta bäbiskläder och lägga ner i byrån :) Sen tycker jag att det ska bli januari!!!!!!! Känns som en eeevighet tills det är dags :(


Nu ska jag gå ner och äta lite lunch, och sedan ska jag gå ut och se om det går att rädda min pelargoner som fick stå ute i frosten i natt....


Ha en bra dag!


2 kommentarer:

lena sa...

jättefin ser alldeles ny ut u får skriva ner vad du behöver så vi vet

Walle sa...

Ja vagnen ser ju helt ny ut!! Jättefin! Mycket bra med emmaljunga också, tror dom flesta är nöjd med den!!

Ja han är en riktig gokille, nästan alltid glad! :) Ja vi måste ta och ses då, se hur stor eddie har blivit.. :) Hur är det med magen nu då?? Eddies kompis!! :) Funderat på nå namn??:)

Kram!!

Kram!!