tisdag 4 oktober 2011

En tripp till Karlstad....

Blev det idag. M skulle hämta sina linser och jag följde med. Men fyy vad jag blir trött nu för tiden :( Handlade inget speciellt, men en fin bok blev det i alla fall :) "Första boken om mej"


Skitdåligt foto men batteriet tog slut i kameran så jag kunde inte försöka få till ett bättre :(

Vi var till en loppis oxå för att kolla om vi hittade någon bra och billig byrå att ha barnkläder i, men hittade ingen... Behöver verkligen en, speciellt efter igår då vi var och köpte barnvagn av M:s syster, och med fick vi två stooora kartonger med bäbiskläder :) Det var jättemycket och jag insåg att sååå mycket hinner inte användas och har vi absolut inte plats för... så jag fick välja ut en del bara, men det blev mycket ändå... 2 stora papperskassar :) En sak är säker!!!! Pyret behöver inte gå klädlös i alla fall :) Tack så jättemycket!!!

Men nu är det så att jag, längst in i kläkammaren bakom allt bråte, hittat en byrå, som stod här när M flyttade hit. Dessutom är den tom :) Den ska jag försöka baxa fram.... inte världens finaste kanske men den duger till att börja med :)
Jag vet att det är långt kvar men är sååå sugen på att fixa iordning lite... det känns liksom lite mer på riktigt då :)

4 kommentarer:

lilla jag sa...

Skoj å pyssla lite till den lille :)

Förstår att det var lite i mesta laget med kläder, har ju hunnit samla på mej en del efter fem kids ;)

Kram!

lena sa...

hur stor byrå behöver ni jag har en som jag inte använder.Den är blå och träfärgad kan ta ett kort och mått om du vill ha. kul att börja fundera på hur man vill ha det spännande kram lena

Helena sa...

Du får ta och lägga ut lite bilder på vagnen och såna saker.. :) Kul å se ju! Hoppas att det är bara bra med er i alla fall!!

Kram!

Charlotta sa...

"Lilla jag" ja det var verkligen mycket kläder men jag förstår att det samlas på med åren... Vi kommer tillbaka någon dag med det som blev över. Ha försökt flera gånger att kommentera på din blogg men det funkar inte.. :(

Lena Tack för erbjudandet men det fixade sej ändå :) om vi ändå ska frakta en byrå från Bergsjö så får det bli min spegelbyrå.


Helena Skulle ju förståss tagit ett foto på vagnen. Men nu står underredet i garaget och liggdelen under skrivbordet på kontoret... Trångt blir det.... Får bli ett foto senare. Det är i alla fall en emmaljunga vagn och är i en olivgrön/beige färg.